- 10 oktober 2018
- Door Stefaan Van Laere
- | 4 min. leestijd
- | Bron: Retail Professionals
Passie voor producten van bij ons
Al tachtig jaar wordt er in Vlaanderen bijzondere aandacht besteed aan agrarische en visserijproducten van eigen bodem. Tot 1993 gebeurde dit onder de noemer van de Nationale Dienst voor Afzet van Land- en Tuinbouwproducten (NDALTP), en de voorbije 25 jaar nam VLAM (Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing) deze marketing- en promotietaak voor zijn rekening. Tijdens een panelgesprek om dit jubileum te vieren gaven vakmensen uit de sector een blik op het werkveld met als centrale noemer het begrip 'passie'.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.