- 07 september 2016
- | 3 min. leestijd
- | Bron: Chocolaterie
Marketing: gepersonaliseerde draagtas
Een gepersonaliseerde draagtas is een troef: niet enkel biedt die veel voordelen op het vlak van reclame, het is ook een hebbeding dat kan worden bewaard en hergebruikt. Zowel wegwerp- als herbruikbare tassen kunnen worden bedrukt, en er is een brede keuze aan kleuren en druktechnieken. De prijs is dan ook afhankelijk van hoe ver je hierin wil gaan.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.